گراف، اپلیکیشن گراف، نرم افزار گراف، خدمات مبتنی بر مکان، خدمات مکان محور، خرید نقدی، خرید اقساطی

قوانین و شرایط استفاده از اپلیکیشن گراف

قوانین و مقررات به منظور تعیین تعهدات گراف در قبال کاربران و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد که حساب کاربری ایجاد نموده اند و یا از وب سایت و اپلیکیشن گراف به عنوان کاربر استفاده می‌نمایند.

همراهان گراف، پیش از بررسی قوانین و مقررات سایت لازم می دانیم اصطلاحاتی را به طور مختصر توضیح دهیم:

تعاریف

کاربر کیست؟

کلیه بازدیدکنندگانی که در سایت و اپلیکیشن گراف حضور دارند جزو کاربران محسوب می¬شوند. حضور افراد به منزله عضویت نیست و کاربرانی که ثبت نام می¬نمایند از امتیازات ویژه ای برخوردار هستند. کاربران گراف تمام افراد حقیقی و حقوقی می¬باشند که گراف افتخار همراهی شان را دارد. کاربران در سایت و اپلیکیشن گراف به تمام کالاها و خدمات، محتوا، موقعیت¬های مکانی، اماکن عمومی (خدمات درون شهری، سرویس های حمل و نقل عمومی، اورژانش، نیروی انتظامی، آتش نشانی، بانک ها و ...)، مشخصات کسب و کارها (کالاهای ارائه شده، آدرس، تلفن، نام و مشخصات دیگر)، پیام ها، نظرات کارشناسی، تخفیفات و ... دسترسی دارند.

محتوا:

وب سایت و اپلیکیشن گراف بر بستر وب مواردی همچون عکس، فایل صوتی، فایل تصویری، متن و ... را در راستای افزایش آگاهی در خرید و همچنین استفاده عمومی منتشر می کند. علاوه بر اینکه شرکت موارد فوق را منتشر می نماید، کاربران نیز می توانند با ثبت مکان های جدید، نظرات، پیشنهادات، معرفی رویدادها و ... محتوایی با مالکیت شخصی منتشر کنند.

اپلیکیشن گراف (مشتریان):

اپلیکیشن گراف به منظور افزایش اعتماد و اطمینان از خرید، آگاهی از موقعیت مکانی کسب و کارها، آگاهی از موقعیت های مکانی و خدمات درون شهری و همچنین پرداخت انلاین بدون نیاز به کارت برای مشتریان طراحی شده است.

اپلیکیشن گراف (کسب و کارها):

اپلیکیشن گراف برای کسب و کارها با هدف افزایش فروش، معرفی کسب و کارها، مدیریت فروش و تبلیغ کسب و کارها طراحی شده است.

عضویت:

کاربران جهت همراهی و عضویت در سایت گراف می بایست به قسمت عضویت مراجعه نمایند.

فرآیند عضویت مشتریان:

در این قسمت کاربران با وارد نمودن اطلاعات لازم همچون نام و نام‌خانوادگی، رمز عبور، پست الکترونیکی و شماره تلفن همراه، کد تایید عضویت از سایت گراف برای آنان ارسال می‌شود که کاربران با وارد نمودن آن کد، فرآیند عضویت شان تایید می شود.
پس از ثبت نام اولیه، کاربران جهت تکمیل اطلاعات به قسمت پروفایل مراجعه کرده و اقدام به تکمیل اطلاعات می کنند.

فرآیند عضویت کسب و کارها:

سایت گراف تمام اطلاعات زیر را جهت خریدی مطمئن در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

مشخصات و ویژگی‌های کالا
محتوای روند مصرف
تعیین کلیه هزینه‌هایی که برای خرید کالا بر عهده مشتری است.
مدت زمان اعتبار پیشنهادهای ارائه شده.

قوانین و مقررات:

از کلیه کاربران که قصد عضویت و همراهی با سایت گراف را دارند، خواهشمندیم قوانین و مقررات را با دقت مطالعه نمایند:

• عضویت در سایت، خرید و اقدامات دیگر به منزله مطالعه و قبول شرایط عضویت و قوانین و مقررات مربوطه می باشد.
• کاربران می بایست در حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشند و چنانچه آن را فراموش نمایند، می‌توانند با پشتیبانی سایت تماس برقرار کرده و برای اخذ کلمه عبور جدید اقدام نمایند.
• کاربران باید آدرس پست الکترونیکی خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح و کامل اعلام نمایند.
• مسئولیت ثبت اطلاعات اشتباه بر عهده شخص کاربر است.
• عضویت در سایت گراف رایگان است.
• گراف هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید مشتریان از کسب و کارها ندارد.
• خریدارن پیش از دریافت کالا و خدمات به هیچ وجه اقدام به پرداخت وجه ننمایند.
• خریداران تنها از طریق پرداخت نقدی و اعتباری اقدام به پرداخت نمایید.
• خریداران به هیچ وجه اقدام به خرید آنلاین ننمایند. به این منظور که خریدی را به صورت اینترنتی انجام ندهند.
• اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که موجب عدم دریافت پیام حاوی کد خرید و میزان خرید از سایت گراف به کاربر شود، از بین رفتن حق کاربر در استفاده از کوپن های تخفیف را شامل نمی شود و کوپن های تخفیف در حساب کاربر وجود دارد.
• کاربران در سایت و اپلیکیشن گراف از ارسال پیام ها و اظهاراتی که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر و یا محتوای مذهبی و سیاسی باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را در پی داشته باشد جدا خوداری نمایند.
• در صورت عدم رعایت ماده فوق کاربر بلافاصله توسط مجموعه گراف از دسترسی به فضای اپلیکیشن و سایت گراف خارج شده و چنانچه کاربر خریدی را انجام داده باشد، وجه واریزی به آنان مسترد نمی‌شود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از سایت و اپلیکیشن گراف را از دست می‌دهد.
• شرکت گراف می تواند به دلایلی به این نتیجه برسد که وجود کاربری با شرایط خاص برای شرکت زیان آور است. در این حالت شرکت مجبور به حذف کاربر می شود.